New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Erik & Christel - WaarBenJij.nu New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Erik & Christel - WaarBenJij.nu

New York

Door: ecs

Blijf op de hoogte en volg Erik & Christel

15 December 2013 | Verenigde Staten, New York

Toen wij aankwamen in New York sneeuwde het een beetje dus de vertraging viel mee. Ook geen problemen met security, immigration en douane dus het zag ernaar uit dat we de bootcruise over de Hudson nog wel zouden halen. Maar toen raakte de taxichauffeur verdwaald onderweg naar het hotel en begon het echt hard te sneeuwen. Met de metro zouden we nooit op tijd bij de pier zijn dus maar weer een taxi laten komen. Spekgladde wegen, chaos, files en wederom een chauffeur die de weg niet wist en ergens een verkeerde afslag nam. Uiteindelijk 5 minuten te laat bij de pier, maar dankzij een supersprint nog net op tijd om het bootje toch nog te halen. Door de steeds zwaardere sneeuwval was het uitzicht vanaf het bootje niet overal even goed. Na de cruise nog een korte, ijskoude wandeling door Manhattan en een opwarmborrel in de Irish pub. En nu snel naar bed want om 6.30 uur moeten we alweer richting vliegveld. Inmiddels regent het al een tijdje en de meeste sneeuw is verdewenen dus we verwachten morgen geen problemen.