Warm welkom - Reisverslag uit Ierapetra, Griekenland van Erik & Christel - WaarBenJij.nu Warm welkom - Reisverslag uit Ierapetra, Griekenland van Erik & Christel - WaarBenJij.nu

Warm welkom

Blijf op de hoogte en volg Erik & Christel

25 Augustus 2012 | Griekenland, Ierapetra

Letterlijk en figuurlijk. 38 graden hier en geen zuchtje wind. Mina en Nikos hebben ons weer als verloren zonen welkom geheten. Behalve (veel) eten, drinken en bijpraten met alle vrienden en bekenden in Mirtos hebben we nog niet veel gedaan. Het strandje voor Sarikampos is door Nikos aardig opgeknapt: de grote keien zijn weggehaald en er is een douche aangelegd.
Voor de komende dagen hebben we nog geen plannen dus we zien wel wat er op ons pad komt. Het weer is in elk geval fantastisch.

• 25 Augustus 2012 - 09:57

Jeroen En Nathalie:

Hallo!

Hier is er gisteravond een fikse bui gevallen,zo ook vannacht.Nu erg winderig( windkracht 5),16 graden.Wel droog, onze badgasten hebben zojuist ontbijt genoten in onze prachtige tuin.Af en toe een zonnetje,niet te warm,heerlijk! Geniet van jullie vakantie,staan onze spullen er nog in de opslagruimte?

• 25 Augustus 2012 - 11:41

Paul En Miek:

Wat een heerlijk nieuws! Dat strandje dat wil ik nog wel eens proberen, want altijd moeten wegrijden met de wagen om in zee te kunnen is ook niets.
    Jullie moeten met Jeroen en Nathalie afspreken. Voor ons is za 3 en zo 4 nov ook goed.
    Hier is het kwakkelweer!
    Hartelijke groetjes