Bijna naar Sochi - Reisverslag uit Lisse, Nederland van Erik & Christel - WaarBenJij.nu Bijna naar Sochi - Reisverslag uit Lisse, Nederland van Erik & Christel - WaarBenJij.nu

Bijna naar Sochi

Door: ecs

Blijf op de hoogte en volg Erik & Christel

15 Februari 2014 | Nederland, Lisse

Nog een (kort) nachtje slapen en dan is het eindelijk zover. Morgenochtend vroeg vertrekken we naar Schiphol. Via Munchen en een dagje Moskou hopen we maandagavond in Sochi aan te komen.
Dinsdag gaan we naar de 10 km, woensdag naar de 5 km en vrijdag en zaterdag naar de ploegenachtervolging.
We hopen dat de Nederlandse schaatsers met de huidige 14 medailles hun kruit nog niet verschoten hebben, want we hebben wel zin in een huldiging in het Holland Heineken House.
Zal vast wel gebeuren ... op dit moment gokken we op minstens 20 medailles in totaal dus nog kansen genoeg om erbij te zijn.

• 15 Februari 2014 - 18:06

DALEMANS PAUL EN MIEK:

Alvast een goede reis toegewenst. We duimen natuurlijk ook voor de Nederlanders. Veel plezier!!!

Paul en Miek

• 17 Februari 2014 - 12:16

Jeroen En Nathalie:

Volgens mij hebben wij Christel zondagavond in het Holland Heineken house gezien bij het NOS journaal,klopt dit? Irene Wust etc liepen voorbij.
    Hoe is het weer in Sochi? Hier 11 graden, volop zon,zalig!!!
    Genieten jullie daar van onze Nederlandse deelnemende sporters en van de Russische cultuur?
    Doe wel voorzichtig daar, voor je het weet wordt je opgepakt om iets onbenulligs...

Liefs, Jeroen en Naat

• 18 Februari 2014 - 08:32

Ecs:

Hm, zondag in HHH? Nee, dat kan niet want toen zaten we nog in Moskou. Tenzij ze oude beelden uit 2006 Turijn hebben gebruikt. Weer is hier prima. Vandaag 11 graden en bewolkt, maar de komende dagen krijgen we zon en loopt de temperatuur op naar 17 graden. We gaan zeker genieten !