Next stop: Thabazimbi - Reisverslag uit Thabazimbi, Zuid-Afrika van Erik & Christel - WaarBenJij.nu Next stop: Thabazimbi - Reisverslag uit Thabazimbi, Zuid-Afrika van Erik & Christel - WaarBenJij.nu

Next stop: Thabazimbi

Door: ecs

Blijf op de hoogte en volg Erik & Christel

23 Maart 2012 | Zuid-Afrika, Thabazimbi

Today we said goodbye to the beautiful Waterberg cottages and the nice people and dogs there. After a 2 hour but very beautiful drive we arrived at our next house for the coming days: Villa Toscana in Thabazimbi. Since the normal rooms (5) were fully booked we are staying in the Honeymoon suite. Wow, what a bathroom ! So far we haven't seen any pets around here so it looks like we're going cold turkey. Tomorrow we go to Marakele National Park and hope to see many animals.

Vandaag hebben we afscheid genomen van de prachtige Waterberg cottages en de lieve mensen en honden daar. Na een mooie rit van 2 uur zijn we aangekomen bij ons nieuwe “huis” voor de komende dagen: Villa Toscana in Thabazimbi. Aangezien de 5 normale kamers allemaal al verhuurd waren, zitten we in de bruidssuite. Wow, wat een badkamer ! Tot op heden hebben we hier nog geen huisdieren gezien. Vrees dat het zwaar afkicken wordt … Morgen gaan we naar Marakele National Park waar we veel wilde dieren hopen te zien.

• 23 Maart 2012 - 19:32

Wat Fantastisch!:

Je ziet maar in Suid-Afrika is alles geweldig. Wij waren daar van einde juni 1980 tot begin juli 1981. Prachtigs mooi gezien op onze twee drieweekse reizen. Dus geniet ervan met vollet teugen. Ze geven jullie het beste dat ze hebben!!

Dikke zoen voor Christel en voor Erik

Miek en Paul

• 24 Maart 2012 - 10:56

Jeroen En Nathalie:

Lieve Erik en Christel.

Thanx voor alle leuke en mooie foto`s en reisverslagen! We hebben hier sinds 19 maart pachtig weer, zon,zo`n 16 graden, heerlijk!
    Geniet van jullie indrukken in het prachtige Zuid-Afrika,neem de zon hier mee naartoe! Doe voorzichtig met al die wilde dieren daar...
    Groet uit zonnig Westkapelle, Jeroen en NathalieX